Busenkelt

 
 jag är hungrig/sugen jämt. speciellt efter ett tufft träningspass. Men oftast har jag redan ätit frukost innan passet. Och då behöver jag något snabbt och enkelt. Jag brukar köpa hem kalkon pålägg och romansallad. Rulla ihop och äta. Proteinrikt och inga kolhydrater. 
 
Ibland är jag hungrig när jag är och handlar. Då gör jag en rulle redan i bilen. så enkelt. lite skit rensar magen ? med tanke på att man inte kan skölja den haha. 
 
Jag försöker att äta få kolhydrater. och äter jag kolhydrater så försöker jag äta dom under dagen. Jag älskar havregrynsgröt med kalorisnål äpplemos och havremjölk, mums.. Jag längtar tills bären i trädgården växer. Då ska det ätas till varje rätt, haha. 
 
Idag startade dagen helt okey. Barnen mår bra och är på förskolan. Jag har tränat på morgonen och sover antagligen när ni läser detta ( tidsinställda inlägg är toppen ) 
 
 
carolinagynning - filippakjubileumsmugg - iittala - kost - mat - tips - träning
Rebecka

Urterkram har osötad äppelmos :))

Svar: Fast gillar denna , använder 1 tsk ☺️
Frida ek